never stop training

Naši partneri:

skupinové cvičenie

grup

skupinové cvičenie

Predstavujeme Vám zábavné skupinové treningy, ktoré vedú certifikovaný inštruktori a pomôžu k dosiahnutiu Vašich cieľov

Individuálny tréning

individual

Individuálny tréning

Tréning vedený podľa individuálnych potrieb a možností klienta. Druh a štýl tréningu záleží na cieľoch klienta, jeho pohybových možnostiach.

Kardio tréning

run

Kardio tréning

Kardio tréningy závisia od vašich cieľov. Kardio tréning má veľa priaznivých účinkov aj na zdravotný stav všetkých vekových kategórií.

silový Tréning

strong

silový Tréning

Kľúčové postupy budovania sily a svalových objemov

Chcete vedieť viac o IvetFit?

Ivet Fit benefity

Čo myslíte, kde si môže človek dobre zacvičiť? Predsa tam, kde sa bude dobre cítiť, kde sa všetci usmievajú, zdravia, pomáhajú a radia si navzájom. A presne takúto "rodinnú" atmosféru nejdate v našom "fitku". Prídite s úsmevom na tvári, čo je jedinou podmienkou pri vstupe :-) a verte, že hneď sa zaradíte do kolektívu a budete mať chuť nás opäť navštíviť.

Otváracie hodiny

PONDELOK - PIATOK 6.00 - 11.00  14.00 - 21.00
od 11.00 do 14.00 vyhradené pre prípravu
športovcov a CORADO

SOBOTA 7.00 - 11.00
NEDEĽA 16.00 - 21.00

KONTAKT

MESTSKÁ ŠPORTOVÁ HALA
Dolnočermánska ulica, NITRA
tel.: +421 911 500 151
e-mail: iveta.chrtanova@gmail.com

CENNÍK

jednorázový vstup 2.50 €
10 vstupová permanentka 21.00 €
20 vstupová permanentka 40.00 €
mesačná permanentka 33.00 €
štrvťrocná permanentka 86.00 €
polročná permanentka 139.00 €
ročná permanentka 260.00 €

Naši tréneri

Tréner Vás naučí správne cvičiť, dýchať, poradí ako sa správne stravovať, aké doplnky výživy používať, pitný režim a to všetko, aby ste dosiahli vytýčený cieľ. Nesmieme však zabúdať, že väčšia časť úspechu je v nás samých a v našej pevnej vôle.

doplnky výživy

Máme pre vás široké spektrum doplnkov výživy podla potrieb vášho cieľa. So správnou voľbou doplnkov vám radi poradíme.

stravovací plán

Denne vypiť 2-3 litre tekutín, nesladených. Po zobudení treba vypiť 2-3 dcl neperlivej alebo čistej vody. Kávu a čaj užívať bez pridania cukru. Pokiaľ to nejde, nahradiť medom, trstinovým cukrom alebo umelým sladidlom. Ráno treba začať jednoznačne raňajkami! Obmedziť sladkosti na minimum a len v doobedňajších hodinách. Taktiež nezabudnúť na tuky. Žiadne vyprážané jedlá, príprava je obmedzená na prírodnú úpravu na grile alebo vode, s pridaním rôznych korenín a OLIVOVÝM OLEJOM!